onsdag 9 april 2014

Ja men varför kan det inte regna lite?!

I denna takten med detta vädret så börjar jag tveka på att min balkongmöbel blir ommålad till min födelsedag.... Idag ska den få flytta in och förhoppningsvis torka och sen håller vi tummen att jag kan slipa den på lördag efter jobbet och måla på måndag efter jobbet!!!

Jag stör mig inte jättemycket på regnar, det hör till april men självklart hoppas jag på fint väder till påsk. Bara just för att jag gillar att ha fint väder när jag fyller år!

Gymmet är avklarat för idag, 9 dagar har nu gått med träning. Jag har ont i min fot men har tejpat och ska härda ut till jag ska besöka kiropraktorn igen. Men jag tränar för fulla muggar och i måndags blev det 1h+ och det siktar jag på även imorgon.

Maten, tjaaa det är ju skitsvårt att komma upp i mina 1500kcal! Men jag gör tappra försök varje dag och det lutar åt att jag även får trycka i mig äggulan nu för att lyckas.

I övrigt så saknar jag sömn och en hel dag med bara mys. På jobbet sover jag som en kratta, det är larm och sjukt värdelös säng som spökar och mina lediga dagar spenderas i verkstan.
Missförstå mig rätt, jag älskar ju min verkstad och om helgerna vill jag mer än gärna att Mac är i garaget för att återfå kärleken till hojen. Men det hade varit så otroligt skönt att få spendera en hel dag i ett soligt Köpenhamn el på annan utflykt med honom. Vi behöver det och jag hoppas vi får chansen snart!



Lite annorlunda ser det ut än vad jag är van vid men det blir nog skitbra detta! :)

Nu tar jag iaf min ömma kropp och mitt avskavda nagellack och beger mig till verkstan!
Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar