lördag 21 januari 2012

Kanske kanske kanske...

Har varit å uppdaterat mig hos Anna å upptäckte detta här!
Klart som korvspad man vill bli avritad av henne så ja kanske ska försöka hitta nån bra bild å kasta ut här på bloggen....

Varför lixom inte denna  fina ajjfåån bild på mig å mina extremt för långa byxor?!

El denna gamla godingen som ja faktiskt är väldans nöjd med?!

El tjaaa, ja i mitt esse?! Telefonen o högsta hugg!!

El så har vi ju denna där hårfärgen faktiskt ser extremt snööögg ut?!

El så har vi ju lillfisen Wilma som säger när hon lånar min mössa; "När ja blir stor vill ja va som dig Patricio"
(sötast i heeeeeela världen)


Sen älskar ja ju tävlingar så då fick de ju bli denna oxå! Så får vi se ifall ja kan vinna mer. Blev ju väldans glad när ja fick mina svalor =)


Om 1h är de dax att gå ner till gymmet å få lite rådgivning å pris. Laaav följer oxå med för han tänkte ju oxå börja röra på sig...
Är ju ganska så nöjd för vågen visade faktiskt -5kg igår! JEEEEAAAAJ ME!

Sen i afton kommer tant C hit för lite före födelsedagen-middag. Vi kan ju inte komma nästa helg när hon ska ha kalajs så vi bjöd hit henne istället på litta middag denna helgen. Så ja, efter gymmet får de bli affären å inhandla allt till ikväll!

Nu ska morronkaffet intas, teet är redan uppdrucket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar