tisdag 16 oktober 2012

Ifall ni undrar:

Dagen har varit lite såhär:

Bussade mig till jobbet och gjorde massa små ringar till världens bästa frisör. Fixade även tunnlar till glasspojken som jag hoppas ha färdiga imorgon.
Bilden blev av någon anledning tagen på detta håll och kan därför inte vändas, ledsen för det...

Sen fixade jag lite till och mitt i allt gjorde sig den där förbannade mensvärken sig påmind och huvet började snurra. Så efter en sväng till optikern för att kolla linserna valde jag att åka hem istället för att plåga mig själv med att försöka skapa...

På väg hem blev vi ståendes en bra stund pga ett vägarbete. Kändes skönt att sitta med solen i ansiktet och veta att jag inte hade bråttom, speciellt när folk runt omkring blev mer och mer irriterade. Hemskt ledsen men om dom asfalterar en hel väg och där kommer trafik från 3 håll, ja då får man räkna med lite kö!

Väl hemma blev jag sugen på att ut och springa. Så jag avbokade gympasset för att ta med hjärtat ut i skogen istället. 


Minst 4km löpning blev det, startade appen på väg till löpspåret! Trodde jag skulle dö-ihjäl mig men icke!!! Sprang 2,5km innan jag valde att gå 500m. Sen sprang jag igen men valde att gå uppför en backe som såg ut att kunna ge vilken elitidrottare som helst hjärtinfarkt! Men som sagt MINST 4KM utomhus-löpning blev det! *klappar mig själv på axeln och njuter*

Har bokat pass imorgon 6:15 meeeeen funderar på att packa med träningskläderna och kanske springa lite direkt efter jobbet. El rent av på min lunch! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar