måndag 16 februari 2015

Vart mitt fokus är just nu!

Jag vet att jag skrivit mycket ang min vikt sista tiden men det beror på att jag känner mig bra, duktigt och framförallt hälsosam igen! Anledningen till varför jag gått upp kan vi kanske prata om en annan gång!

Vi pratade igår om dagen vi träffades för 3,5 år sedan. Eller rättare sagt kvällen vi blev vi. Jag kommer ihåg vilka byxor jag hade på mig och nämnde att jag trodde jag kunde få på mig dom igen men att jag misstänkte dom var kastade. 

Men inne i en garderob hemma hos mamma låg dom och minsann, dom satt lika bra nu som sist :)


Passade även på att prova mina gamla mc-byxor och även dom passade 


Kommer ihåg ALLA tårar över att dom blivit för små och att jag blivit för bred. Men nu är det ett leende på läpparna istället och en klapp på axeln till mig själv som lyckats! 


2 kommentarer: