onsdag 4 mars 2015

Liten tugga i taget!

"Ingen äter en elefant med ett bett, men något bett då och då sen är elefanten uppäten"

Precis exakt så måste jag börja tänka igen

I måndags tog jag tuggan med en jäkla massa telefonsamtal, igår tog jag en tugga Patricia-dag och idag har jag tuggat i mig biten om att fixa lite till Tjeckien. 

Färdvägar ner och hem är sammanfattade, Facebook har fått info om vad jag planerar där nere och Peppo har fått mail ang vår första lördag!

Det går fort nu innan vi åker så i slutet av nästa vecka är det dax att boka båtar! Ska bli så jäkla skönt att komma ner där igen och i år blir det en ny upplevelse för mig att köra ner :)


I måndags blev det lite mycket av alla telefonsamtal men jag fick avsluta dagen riktigt bra. Först ett pass på CWC sen kom detta på fb efter jag tackat kvällens deltagare: 
Det värmde till tusen och även om träningen blir liiiite lidande nu pga sjukt mycket jobb så ser jag framemot att hålla pass snart igen 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar