söndag 14 juni 2015

1:a delen av juni

Halva juni har redan lyckats passera och dom flesta i min närhet drömmer om sommar. Värmen vill inte riktigt stanna kvar utan gästspelar mest. 

Helger och veckor flyter samman eftersom jag jobbar konstant känns det som. I fredags var det kvällsjobb efter en hemmadag som bara innehöll städning. Lägenheten har varit full av slipdamm efter renoveringen av köket och jag har vackert fått vänta med städningen då jag inte ville prioritera bort sömn, det enda som faktiskt varit ett val att ta bort! Men nu är här iaf städat och det känns bra :)

Jobbet flöt på bra och kl 23 parkerade jag bilen, mötte upp Mac på Bishop och tog en öl innan sängen kallade. 
Lördagen spenderades med att köra hoj, 17mil skrapade vi ihop. 
Kvällen spenderades först här hemma med hjärtat, min underbara Coach och hennes lilltös sen tog vi oss till Wokhouse för lite mat.

Dagen idag har verkligen varit en slappdag! Vi har verkligen sett till att vara lediga utan måsten, vi har inte så många helger till det.... Men förhoppningsvis blir det ändring efter sommaren ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar