onsdag 28 september 2011

Dag 7!

Åååå detta blir inte lätt......



Ok idag, dag 7 (som egentligen inte är idag bara för ja ligger efter men ändå!!!) så är de en bild på någon/något som har störst inverkan på mig....

Å självklart har mina föräldrar å min storebror störst inverkan på mig! (ja har 3 brödrar men en påverkar liiite mer än andra...)

Ja hade aldrig velat va utan mina päron, vem ska ja annars vända mig till när ja är lessen å behöver råd??? Å vem ska tjata på mig av välmening, vem ska ställa upp för mig i vått å torrt å vem ska bara finnas där när man behöver??? Jo, mamma å pappa.... =)

Sen broder.... Ja, ja har alltid sett upp till honom. Vi har varit bästa vänner, vi har varit världens ovänner. Vi har kramats, vi har slagits. Han är bäst.... Å han är sjuuukligt kass på att visa känslor å han glömmer sin familj med jämna mellanrum..... Han är sån!!

1 kommentar:

  1. Förstår mer o mer efter att sett diverse foton, varför du är som du är!
    Tack päron o bror!
    I LÖVE IT!
    Pössen!
    // Chrissie

    SvaraRadera