tisdag 4 november 2014

Vad vi egentligen gjorde:

I fredags efter hjärtat bjudit hantverkarna på smörgåstårta så körde vi till Wapnö strax utanför Halmstad. Där skulle vi bo en natt på hotell, äta en 3rätters middag och samtidigt titta på en teater "Mord på Tylön - vem mördade Marianne?"


Men det blev en liten besvikelse. Informationen var under all kritik och tyvärr serverades vi kall varmrätt :( Gjorde lite ont i själen eftersom detta var en present...

Men för övrigt hade vi trevligt; jag, hjärtat och våra underbara päron ❤️


Det var rätt skönt att vi var hemma redan innan lunch på lördagen för jag var totalt slut i kroppen. Soffan fick bli dagens självklara plats. 


Nu är ser full fart med träning och jobbsökande. Var på infomöte/anställningsintervju igår för samma jobb som jag har idag och jag söker nog i snitt 2-3 jobb om dagen. Hade varit underbart skönt att hitta något annat nu och kunna landa på fötterna igen!

Tränandet är iaf en skön tillflyktsort, dock är jag sjukt omotiverad just nu, men jag får väl peppa till här den närmsta timmen helt enkelt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar