fredag 2 oktober 2015

Samlar vuxenpoäng idag igen!

Först var jag helt galen och hade ställt klockan för att vara vaken 00:01 när iPhone 6s äntligen skulle släppas hos telenor. Men jag var för trött...

Så imorse kollades allt igenom och jag insåg att varför köpa ny nu när jag har 1 ynka månad kvar på bindningstiden?! För det här med change, alltså varför skicka in en lur jag trots allt betalat för flera gånger om?! Nej verkligen inte det bästa upplägget för min del! Hade jag kunnat återvinna och "spara" in någon krona så absolut, men att skicka in en fullt fungerande lur utan att egentligen få något för det.... No sir!

Så klok som en hel bok beslöt jag mig för att vänta en månad till innan jag byter fån!


Sen har jag äntligen fått tummen loss för att faktiskt se till att få ett nytt Ica-kort. Det gamla har sett bättre dagar och när t o m personal i butikerna undrar hur det ens kan fungera, mjaa då är det dax för ett nytt! 

Så ja, ett par vuxenpoäng har jag skrapat ihop denna morgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar