fredag 9 april 2010

Igen?

Ja de verkar som att mina njurar å urinväg inte vill samarbeta särskilt bra så ja har nog fått urinvägsinfektion igen! Men ja ska försöka vägra pencelin denna gången å dricka litervis med teet ja köpt av moster som ska va bra.

Om de gör alltföront imorn blir de till att stanna hemma å då blir de säkert storstädning i placet. Annars lutar de åt GBG å Idoluttagningen med socker =) Men min kropp ska avgöra mitt öde här under dagens å kvällens gång.

Va hade ja gjort utan Alv???????? Jo; suttit som ett fån å undrat hur i hundan ja skulle fixat till berlocken ja lova ska va klar snart. Men tack vare hennes underbara hjärna vet ja hur ja ska fixa å trixa å hon ska få äran att stå å titta över axeln på mig så allt går rätt till väga =) TACK ALFIE!

4 kommentarer:

  1. Duktig tös som gör som moster säger....
    Har du fler av symbioplexen som du har haft också så ta 2- 4 st om dagen av de också.
    Lycka till / kram

    SvaraRadera
  2. Symbioplex slut moster, need more!!! Kan du ta med en burk till festen?? Hoppas för alltivärlden att teet hjälper för nu har ja snart ont... :(
    Pussåkram

    SvaraRadera
  3. Vilket te har du? Är det persiljerotsteet eller njur o urin te? Persilje rot är ett strå vass bättre...är hemma i helgen ...såg att du skulle till Knislinge så kom om du vill...kram Anna

    SvaraRadera
  4. Japp de är persiljerotsteet. Dricker massor å även tranbärsjuice för säkerhetsskull.
    Kommer ner nån gång på fredagkväll å ska till bror å plågas på lördag men jag kanske hinner inom en runda på fredan =)
    Pussåkram

    SvaraRadera