lördag 10 april 2010

Menlös...

Usch, ja orkar inte med detta tramset! Kul att vakna kvart över 6 en LÖRDAG å va kissnödig så ögonen håller på att poppa ut. Å när man väl kissat, ja då är man fortfarande kissnödig å dessutom börjar de göra ont. Vill inte trycka i mig substanser som gör att ja sannolikt kommer få tillbax skiten igen inom kort. Teet från moster å framplockat å en kopp drucken redan för dagen. 2 om dan ska intas å ja tänker strax ta min andra kopp. Kan dricka 5 till om de krävs bara ja blir av med detta nu!!!

Ska börja ta tag i allt nu känner ja å faktiskt göra saker på allvar denna gången. Ja förtränger alltid el glömmer men ja måste skärpa mig på detta plan. Tex fick ja en lapp för bra längesen om att ja skulle boka tid hos optikern. ringde ja? Nej, ja glömde. Sen fick ja en till i förra veckan. Ringde ja då? Nej, för ja va på semester å såg den först i måndes. Men ja har haft över en veckan på mig att ringa. När gjorde hon de? Jo, i torsdes 17:55 å dom stänger 18:00.... Men men, ja fick iaf en tid så på tisdag är de dax för ögon å lins-koll igen.

Veckan som kommer ska ja börja planera redan nu å ja har lite småplaner:
Mån: Stanna å skapa
Tis: Optikern
Ons: ev följa med Alv å steppa (kanske måste börja träna snart igen, börjar bli slapp...)
Tors: Stanna å skapa
Fre: köra hem till mor å far

Å sen ska de öven planeras in allt sånt man ska göra hemma oxå.... Typ laga mat. Japp ja vet att ja är kass men de är nästan så ja skulle ha ett schema så ja säkert gör allt ja måste göra. Har NOLL karaktär å de är fan snart pinsamt...... USCH PÅ MIG!

Idag vet ja inte riktigt va som ska hända.... ska ringa far min å kolla över lite med Suzukin hur de ska göras här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar