tisdag 12 april 2011

Nerver på utsidan....

Något jättekonstigt har hänt med texten i denna knasblogg!!! De blir lixom inga mellanrumshopp... El va ja ska kalla de =) Är uppe med tuppen idag för att åka å jobba tidigare än vanligt. Bara att vänja sig, ska ju jobba såhär nu i några veckor.... Ang mitt inlägg igår, M du är så vis men bara för nyfikenhetens skull, när var å hur får man lov att skylla på alkoholen??? Alltid lika intressant att höra va folk anser om de.... Tänkte ta mig ut i helgen å fota lite kanske. Kanske med ajfånen om den är nåt fint oranget som kör iväg med mig, annars nya kameran om de är min lilla Festa som ska köra.... =) Ska nog kolla över min blogg lite, sen facebooka då sen köra till jobbet. Kanske hinner ringa FNilsson innan oxå....

1 kommentar:

  1. Åh, du smeker min vishet medhårs vilket alltid gillas ;)

    Som svar på din fråga så kan du ALDRIG skylla på alkoholen oavsett vad du gör eller säger. Det är alltid du som valt att dricka den trots att du vet vad den gör med omdömet. Det är med andra ord aldrig en ursäkt men kan däremot vara en förklaring.

    Kram

    SvaraRadera