tisdag 12 april 2011

Olala...

M & L: Ja håller med er båda till fullo! Ni är mina visa mästare här i livet ;) Ja hade nog inte kunnat lämna bättre svar själv!


Fortfarande verkar något va knas med min blogg men ja ska ge de ett försök sen när ja har mer ork i min kropp! Ja förstår verkligen att min mamma säger att hon har ont i kroppen om kvällarna när hon kommer hem från jobbet. Maaaj Gaaad! Ja är helt färdig efter att ha jobbat mammas pass idag! Å detta ska ja göra ca 4veckor till!!!!!!!!! De absolut roligaste idag va helt klart min kollega. Han är min chefs far å har ägt företaget en gång i tiden. Nu går han in å jobbar när de fattas folk, han är en väldigt snäll 70årig man som ja, inte kan säga nej. Nu har han alltså sagt ok till att jobba med mig om kvällarna. De är ju bara de att mannen har gjort ALLT på jobbet i alla år han både jobbat där å ägt de. Så vi hann nog inte jobba mer än 3h innan han sa:

Aaaahhhh va detta är tjåligt!! Tycker du inte detta är tjåligt?! Ja tycker de är så tjåligt!

(Tjåligt betyder tråkigt, heter tjåligt här nere å de heter tjeligt i Varberg =) )

Hahahaha stackars farbror, detta va första dan å han är redan trött på de igen =)


Ja ville bara berätta min lilla historia så de va därför de blev ett litet inlägg här. Nu är de dax att förhandsgranska å se va som blir fel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar