söndag 4 mars 2012

Fix å don å färg....

Allt som behövs för att håret ska få nytt liv är beställt å betalt.

Fick ju ett ryck att äntligen höra av mig till Annie å kolla lite med henne va hon färgar med. Å snabb va hon på att svara å lycklig är ja för de =)
Tänker inte avslöja än vilken färg de blir än förrän ja har fått färdigt allt men ja hoppas de blir bra =)


Alldeles strax tänkte ja slita tag i mannen här så ska vi montera upp en klädhängare till mig i sovrummet. Av nån anledning så tycker tydligen karln att de alltid ligger kläder på golvet på min sida.... Förstår inte de alls! ;) Sen ska här lämnas bil, promeneras, laga mat, tvätta å kolla film!


Måste ju bara!!
Fick med mig mor ut på en "liten" promenad i fredes. Ja känner mig så hemsk å har klagat högt så mamma, min älskade mamma, tycker nog att de är dax att få mig på humör igen. Så 4,7km blev de i fredes eftermiddes å de va så sjukt skönt! Härligt strålande vårväder å bra sällskap! Efteråt blev de en fika på altanen! Fin fredag helt enkelt!

Sen blev de inhandlat lite Grey's Anatomy så de måste vi ju oxå kolla på!! Å vi har ju hyrt nån braig oxå som måste tittas på innan återlämning.

Men nu ska de njutas av en hemmagjord latte i ca 4min till å sen ska ja sätta upp klädhängare! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar