tisdag 1 maj 2012

Ni trodde ja glömt er va?!

Men se nej, de hade hon inte :)

Så jodå, litta uppdatering till er:

*Har spenderat lördan å söndan i Varberg. Allt ser ut som innan ja flyttade å de va ju en himla tur!! :) Gosat med världens goaste ungar ever!!! Å kramats med världens bästa Frida å David!!!


* Söndan när vi väl landat hemma igen spenderades i sängen, va sjukligt trött!!

* Jobbade igår en runda å inventerade. Bla inventerade vi bakplåtspapper vilket ledde till en intressant diskussion igår:

* Efter jobb å ett besök hos mor å far blev de litta öl å grille med grannar å vänner. Å sen en sväng upp till oss när de blev för kallt för att vistas ute. Så de blir att röja lite i lägenheten innan man kan ut i de fina vädret!


Åsså litta annat nu:

* Känner mig sjukt med att hjärtat börjat läsa bloggar! :) Inte bara min utan tittsomtätt tittats de in till Mirijam å  Fredrik :) 

* Ja har fått höra att min sminkväska väger bly å att ja har massor. EEEEEHHHH NEJ, de har ja inte, titta själva:

Här är Kattas smink å hudvård, här är mitt:

* Alla bara odlar å har gröna fingrar, själv är ja väldans kass på de!! Min balle i bilder:




Förhoppningen är att få upp ett vindskydd här :)

* Sist men inte minst, alla verkar ha massa utväxt nu å ja tänker bannemig inte va sämre:


Utväxten ska självklart bort men ja väntar till precis innan Tjeckien :)

Nepp, sparka sambon i baken så han kan leta upp sitt pass, vi åker om 3(!) veckor!! Å sen ska de röjas, tvättas kläder å förhoppningsvis hoj!!!! :)







1 kommentar:

  1. Vicka goa ungar! =)

    Hmmm. Bakplåtspappir som dasspapper är nog inte det optimala.. Snacka om klojnit!

    MM läser bloggar.. Hmmm. Han kanske ska få sig en inbjudan?

    Din sminkväska är väl inget att göra väsen om? Den andra du beskrev behöver ju ett släp vid förflyttning!!

    Fatta hur fin er balle kan bli med lite grönt!
    Och ni har ju världens möjligheter att ha en liten örtagård och tomatplantor där ute!
    Basilika (om man gillar det) växer som satan! Det, persilja och dill hade vi på vår balle för 2 år sen!

    Utväxt?
    Vaddå?
    Vem?
    Oj, råkade glo mig i spegeln och inser att jag kan joina klubben!

    TACK FÖR IGÅR!! =)
    LÖVE JO!

    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera