tisdag 8 maj 2012

Tisdag asså....

Tisdag igen å ja har redan en känsla av att de blir en skitdag! Fråga inte varför med de är något genetiskt att inte gilla tisdagar!!!

Ögonbesiktningen gick himla fint igår. Nya linser blev intryckta så no more fjööla in vanliga brillor i hjälmen, check!!
Ser liiiiite sämre än innan men vi väntar med att ge mig mer styrka!
Finns ju dom som påstår att man kan träna bort synfel så ja har ju nåt att göra in kvällarna då ju! :)

Eftersom ja är lite känslig så va ja evigt tacksam över mina handtagsvärmare igår!!! Tänk att lite värme kan få en att må lite bättre!

Någon nämnde något om kaffe innan han försvann till jobbet så ja får väl smyga mig upp å se till att få i mig lite så ja piggnar till.....



(känner mig ungefär såhär pigg)

1 kommentar:

  1. Förr var tisdagen den värsta dan på veckan.
    När man jobbade enformiga tider...
    Fi fan!
    Väl den tiden är förbi!
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera