söndag 12 augusti 2012

Ja visste ja hade glömt något!

Å de va ju att uppdatera här! Så galet!!

Dagarna har bestått av jobb å träning å däremellan lite möten å bokning av möten!

I fredags tog vi oss i kragen å gick ner på stan en sväng då de varit festival här i lilla Hässleholm. Blev att vi stannade i Farozon-tältet för dom skulle visa handbollen på kvällen. Otroligt nog lyckades Sverige ta sig till final å de är sjukligt kul! Är lite smått galen i handboll men har ju missat helt att herrarna spelar nu i OS :)
Så ikväll blir de att titta på finalen här hemma tillsammans med laaav å Jessie!

Igår blev de visning hos tant C. VI hade bjudit in folk men inte en jävel som ja bjudit kom så de blev att hjälpa tanten istället med sin visning. Har tankar på att troligen sluta för ja har inte motivation tillräckligt just nu... Är iaf glad att tanten fick en bra visning! :)

Å som alltid lyckades vi fastna på kort...
Stal av dig tanten, hoppas de är ok ;)

Idag är tanken att ja å Jessie ska ner till gymet innan finalen men med tanke på hur söt å onykter hon va i telefeon inatt kl 2 så får vi helt enkelt se när hon är kapabel till att ta sig upp ur sängen :) Annars får ja ner en runda själv!

Vi har båda fått höra hur sjukt tråkiga vi är som börjat träna å att vi faktiskt tar detta på allvar.... Visst, ja har inte festat nu på 2 helger men de är ju inte direkt så att ja är nån partyprisse annars! Ja har minst lika skoj nykter som snorpackad! Å ja vill må bra. Ja vill komma i mina gamla kläder som ja tycker om å ja vill kunna känna att ja ser bra ut om ja nångång skulle få på en bikini el så.... Så länge inte mitt liv förfaller för att ja spenderar lite tid på gymet så är ja glad! 
Å ja skiter högaktningsfullt i om ni säger "du är fin som du är", trivs ja inte så trivs ja inte!! 

Summan av de hela, ja tänker träna röven av mig BILDLIGT talat å ja kommer må skitbra! :)

1 kommentar:

  1. Var helt okej att sno kortet!! =)
    Ni blir ju alltid så j-a dolliga när jag tar på er!

    Trist om du vill lägga av...
    Tycker dock inte att du ska ge upp redan!
    Tror du inte jag varit i samma tankar ett otal gånger?
    Haft motgångar med nollvisningar (ingen kommer) och stått här med rent hem, alla produkter framme, köpt fika och varit på g som fan...
    FAST folk har sagt dom ska komma!!!

    Idag är jag glad att jag INTE slutat! Jag tvekar fortfarande ibland.
    Men efter en visning som igår får jag motivationen tillbaka..

    Du bestämmer själv hur du vill göra offkors..
    Men vill att du ska veta en sak...
    Du kör ditt race när du har motivationen och talar om när du behöver hjälpen...
    Med RÄTT folk på visningarna så ser dom vilka BRA produkter vi har att erbjuda och sen är du igång utan att behöva tänka på det!

    Beundrar dig att du börjat träna och tycker faktiskt att dom som neggar om detta troligtvis bara är avis för att dom inte själva får tummarna ur rövarna att börja träna!
    Jag VILL göra något, men erkänner att jag är för lat!
    Men bara för att jag är en lat soffliggare, kan jag beundra och uppmuntra dom som orkar och vill göra sina kroppar en tjänst!

    Man ska uppmuntra folk, inte trycka ner dom!!!

    Skit i att ni anses sjukt tråkiga för att ni inte festar varje helg!
    Man KAN ha lika kul utan att dricka!
    Jag kan tycka att man har sjuka problem om man MÅSTE festa varje helg!
    Alla är vi olika!!!

    Tack än en gång för all hjälp igår! Hade väl asat grajjor fortfarande om jag inte fått er hjälp!!!

    Fortsätt med det DU vill göra i livet och skit i alla negativa personer!

    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera