torsdag 30 augusti 2012

Smycken af PAJ

Har den sista tiden haft kola i huvet av allt som händer i mitt liv!

Företaget är igång, alla möten med diverse viktiga människor är avklarade, verktyg är beställda å smyckesbeställningar är på gång!

Sidan på Facebook kom upp igår, har fått en massa "gilla" å ingen är lyckligare än ja!! :) De roligaste att se är när mina vänner delar å folk ja inte känner gillar min sida!

Har varit å mätt en tumme nu på morgonen så nu ska här utföras en storleksminskning av ring å ja väntar in ytterligare en storlek idag å sen ska ja beställa material!

Tusenmiljoner saker snurrar å ja är livrädd att vakna upp å inse att allt varit en dröm! Men om ja nu verkligen har fått igång detta så innebär de att en del av min dröm är uppfylld, ja är egen företagare!! Jag, Patricia Wohlin, driver företaget Smycken af PAJ!





2 kommentarer:

  1. Du e bäst, bejb!!! <3 <3
    Pöss från en stolt pojkvän!!!

    SvaraRadera
  2. Woop, wooop!!!!
    Där sa du nåt...
    DELA sidan på FB var det ja!!!!
    DONE!!!
    Glömsk var förnamnet.. Har inte kommit till efternamnet än, men det lär bli dement!

    Det är ingen dröm Patsky!
    Dä ä pau redit!!!!
    TJOHO!!

    Nu sa dänna ud i rajnet. Sa ju allti ösa när ja sa jubba!

    Ha da bäst!

    Pöss fraun tanten! <3

    SvaraRadera