fredag 20 december 2013

Snart, mycket snart...

....så kommer jag ta julledigt! Men jag börjar med en helt ledig från jobbet helg som kommer innehålla lunch och lämning av vigselring med underbara Anna. Sen imorgon tänkte vi fira jul med sväronen och på söndag är tanken att gå ner med en liten julklapp till en vän.

Det här med vår vän, ja det är lite ledsamt. Han miste sin mamma tidigare i år och hon var hans enda familj. Så en kväll när vi satt och tog en öl på Bishop Arms så kommer vi in på detta med post och klappar. Personlig post är bannemig sällan man får. Oki, jag får det eftersom jag och fina Alv skickar brev till varandra men annars är det inte ofta man får personlig post. Så vi beslöt oss för att skicka julkort till honom, inget avancerar för vi är inte dom som tar kort på oss el så och gör till julkort men ändå, ett litet handskrivet vykort det skickar jag gärna.

Sen pratade vi även om julklappar, han har inga klappar som behövdes inhandlas i år och räknar inte heller med att få några. Men återigen beslöt vi oss för att jo, vi ska förgylla hans jul med något litet.

För julen handlar i min värld om att träffas, mysa och bara njuta! Det är det minsta vi kan göra för dom vi tycker om. Ingen ska behöva känna sig helt ensam och övergiven! ❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar