lördag 14 december 2013

Vet inte varför jag inte uppdaterat!

Av någon anledning har jag bara inte skrivit något på ett tag. Livet har sprungit iväg och om mig tror jag!

Just nu är det Musikhjälpen även på min tv, Kodjo är en stor favorit! :)

Veckan har varit fylld av märkliga saker blandat med lite jobb, Ikea-besök och verkstad. Har varit galet trött men nu verkar iaf dagarna blivit bättre. Att jag är trött om kvällarna är ju faktiskt inte alls konstigt med tanke på att jag alltid är uppe galet tidigt!

Ljusförrådet är påfyllt, kände lite panik efter att alla mina värmeljus var slut så det blev en tur till Ikea. Dock upptäckte jag när jag kom hem igen att här låg ett 100-pack vanliga värmeljus och gömde sig och även ett paket med stora värmeljus hade gömt sig..... Men nu finns här 4 paket av varje iaf så jag klarar mig nog ett tag :)


Idag är det jobb som står på schemat, 4 pass kvar sen semesterdax!! Just nu hägrar semestern oerhört mycket!!

Imorgon blir det verkstadssöndag för att göra det sista på en beställning som ska hinna fram innan jul!!

Å bara så ni vet, jag hade världens bästa fredag den 13:e ❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar