torsdag 27 februari 2014

Dax att återgå till verkligheten.

Efter att ha varit sjuk och borta från jobbet i 2 veckor så var det dax att återgå till verkligheten och livet igår. Kändes konstigt och jag laddade upp med kaffe och Hawaii Five-O i sängen innan jag hoppade in i duschen för att piggna till.

Världen har varit omkullkastad, just nu känns det som jag lever i vakuum och jag ser på världen genom min bubbla. Allt annat pågår precis som vanligt runt mig men jag själv fungerar inte riktigt.

Min manliga förkylning satte sig på muskler och leder vilket gjorde att jag var totalt orkeslös och väldigt svag. Allt har nog inte släppt helt för jag känner mig svag igen precis innan sänggåendet. Men det försvinner nog....

Nu väntas det nya tag, ny ork och energi och har vi tur så tittar solen fram lite nu oxå när jag äntligen har ork att gå ut!

Må väl och trevlig torsdag!




Kaffe och Hawaii Five-O på paddan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar