måndag 10 februari 2014

Tröttheten håller min kropp i ett järngrepp...

Har varit ledig i helgen vilket kändes helt fantastiskt efter att jobbat i vad som känns som en evighet!

I fredags blev det mööjs med hjärtat efter att jag kört mina sväron en runda. Han gjorde middag till mig och kl 21:30 kröp jag ner i sängen. För att vara mig så var det jättesent.

Lördagen blev flitig. Bokföring och allt inför årsbokslut lämnades in sen åkte vi iväg för att bowla en stor del av släkten, något min morfar tagit initiativ till. Efter bowlingen åt vi middag och vid 19-tiden var vi hemma igen.
Min tanke var att jag och mannen skulle haft en dejt på kvällen, gått ut och druckit en öl el två men planerna grusades av sömn och kl 21 sov jag.......

Igår blev det en lång runda i bilen med sväronen för att spana in nya delar till deras hus. Å att åka bil är ett stort sömnpiller så ja, jag slötittade på film i soffan och var väldigt nära att somna innan klockan ens blivit 19! Men vi åkte en liten runda med bilen för att tvätta den och stilla mitt chips-sug. Vilket slutade med att jag inte somnade förrän vid midnatt.

Idag har jag haft röven i soffan sen kl 6 imorse, kollat en massa Greys Anatomy och nu sitter jag helt sjukt trött på tåget påväg till jobbet....


Jag hoppas innerligt jag kan bli lite piggare snart för detta är riktigt jobbigt och jag känner mig osocial och irriterad hela tiden....




Koncentrationen var på topp efter alla dessa åren ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar