lördag 20 september 2014

Ett steg i rätt riktning

Healing, tarotkort och meditation var precis vad jag behövde. Jag blev ombedd att börja äta gröt igen för att få min mage att jobba som den ska så det har jag gjort. Och plötsligt inser jag igen hur jäkla länge jag står mig på det och slipper vara hungrig så jäkla ofta!
Jag blev ombedd att gråta och sluta hålla allt inom mig, kanske gråta ut ordentligt till världens bästa bölfilm? Men det behövdes inte. Min värld rasade samman i onsdagskväll, jag bröt ihop fullkomligt. Men efter mitt ras så började allt falla på plats, så mycket spänningar släppte plötsligt och visst, även om en tår el två letar sig ut med jämna mellanrum så känns allt lite bättre. Jag är ytligare ett steg i rätt riktning. 

Hann inte med egen meditation igår då tiden blev lite knapp och plötsligt var jag på väg att somna i soffan. Kl 20 hittade jag in i sovrummet och strax därefter sov jag. Men att äntligen få sova ut känns fantastisk. 

Så med lite ny färg på naglarna (älskar namnet "no mambo jambo") ska jag strax bege mig till mamma för att se om någon av jackorna jag beställt till henne passar.

Må ni alla ha en fantastisk lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar