tisdag 16 september 2014

Gårdagen!

Jag var ledig, tänkte åka och jobba men skickade iväg ett sms till fröken M som jag inte träffat på ett tag. Hon var oxå ledig och hade varkens kaffe el mjölk hemma så jag räddade henne genom att komma med kaffe och mjölk :)

Jag fick bryta ihop och komma igen, hon fick kollat lite i mina tarotkort, kaffe dracks i mängder och sen började jag testa kläder hon skulle kasta pga för stora för henne men en hel massa passade minsann mig! Så 4 byxor, 2 shorts, t-shirts, tunikor, 1 kavaj och 1 poncho fick följa med mig hem. 
Hon var nöjd att få leka personal shopper till mig, jag var nöjd med allt "nytt" och vetskapen om att hon inte rensat klart är ju fantastisk! :)



Idag blir det att hämta kraft genom healing hos Sonja på Liljans Healing och kanske lite annat som kan vara bra för mig. För känslan av att snubbla på mållinjen hänger som ett tungt moln över mig.....

Må ni alla ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar