måndag 9 februari 2015

När hjärnan tar paus!

Idag insåg jag hur hårt jag kört på med allt; jobb, träning, viktnedgång, företag och försöka vara social. Det resulterade i att hjärnan stängde av och när telefonen ringde kl 10:15 insåg jag att jag skulle varit på möte kl 10..... Som grädde på moset kände jag på mig att det skulle ske mer jävulskap under dagen och visst hade känslan rätt.... 
Maten jag tänkte skulle räcka idag och imorgon krympte drastiskt i ugnen och räckte precis till idag, och sjävklart när jag sedan skulle köra till jobbet satt där en bot på framrutan.....

Rövmåndag helt enkelt och nu måste jag sätta mig ner och planera om mitt liv för att inte braka i golvet fullständigt. Max 2 saker/dag får bokas in och jag får nog fundera ut vad jag ska dra in på!

Hoppas veckan utvecklar sig betydligt bättre och på lördag tänker jag åka iväg och spana in en en ny hoj! 

Hepp!!

Är dock väldigt nöjd med att jag tränar och lagt om min kost: -15kg ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar