söndag 1 februari 2015

Tokförkyld!

Efter en jobbhelg vaknade jag idag upp på min lediga dag och var tokförkyld! Det började redan igår men jag försökte ignorera men uppenbarligen funkade det inte....

Te och positivt tänk är just nu det enda som håller tankarna rätt. I onsdags kände jag mig sjukt trött på träning och kostschema då jag inte tyckte att det gav resultat. Men efter scanningen i torsdags så kom jag på rätt köl igen då jag nu är hälsosam och min metaboliska ålder minskat :) Jag fick nya krafter och det behövdes. Men idag har jag syndat pga mycket synd om förkylda Patricia...

Några fläsksvålar och ett större bett på en grillad korv i bröd med senap har slunkit ner men men, smällar man får ta.... :)

Halvvägs igenom, nu ska jag se ifall det finns möjlighet att göra fystesterna antingen dagen innan el dagen efter dom andra!


Men visst, heja mig som lyckats bli hälsosam iaf! Hepp!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar