måndag 2 mars 2015

Där rann bägaren över!

Är så inihelvetesjävla trött på människor så konstant klagar och gnäller. Är så satans trött på all press som läggs på axlarna.

Le, var glad och var hälsosam. Men fy fan för dig om du har gott om pengar, om du är genuint lycklig el om du är smalare än någon annan. 

Istället för att ge varandra en high five så kastar vi stolar i varandras ansikten. 


Du får inte trivas för bra på jobbet, men du får inte heller känna att just nu är det pest och pina där.
Du får inte tycka om vinter när våren närmar sig och du får absolut inte låta bli att klaga på värmen när sommaren är här. 
Du får inte gå ner för mycket i vikt, tydligen finns det en lag om vad andra än du själv tycker är rimligt att gå ner och du får inte vara för tjock för då är du äcklig.
Du får inte trivas med dig själv för då är du dum i huvet och du får absolut inte vara annorlunda men ändå inte för mycket vanlig. 


Jag är så trött på att man lägger sig i andras liv, andras vanor. Skit ni i det och sköt ert eget!

Mina val skadar inte mig el någon annan och om dom mot förmodan skulle göra det så är jag ganska säker på att min familj el mina närmsta skulle reagera och göra något åt saken! 

Min bägare har runnit över, det räcker nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar