tisdag 24 mars 2015

I'm busy, busy, doing nothing at all!

Ja el det kanske är en sanning med modifikation. Kalender är fullsmockad även om vissa saker sker på morgonen och att jag sedan har eftermiddagen ledig men jag kan villigt erkänna att jag får lite panik över att ha tagit på mig ALLT!

Dagens to do var att först åka till optikern där vi upptäckte att jag ska öka styrkan på höger lins, fick ökat på vänster förra gången men tydligen är det lite sämre på höger denna gången. 

Möte nr 2 för dagen var inbokat kl 11 men tydligen bara i min värld så jag passade på att åka iväg med pappa och köpa födelsedagspresent till honom innan jag var på plats igen till kl 13 då nästa möte ägde rum :)
Ikväll är det tänkt att träna för pappa tyckte det var för kallt för en cykel/löp-rehabträningstur. 

Imorgon ska här besiktigas en bil och ev en hoj, här ska vaxas ben och sen kanske tom ta en tur med hoj nr2 ;)

På torsdag ska tänderna tittas över innan rumpan ska placeras i verkstan och färdigställa en beställning och ev lite till :)

Sen, ja sen är det dax att jobba igen efter att varit arbetsbefriad i nästan 2v! 

Tiden springer verkligen iväg! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar