onsdag 1 april 2015

Årets fjärde månad börjar NU!

Tiden står lite stilla här nu, har börjat jobba igen efter nästan 2v ledigt. I övrigt väntar vi bara på att få Hondan såld, nu är den besiktigad och besiktningsmannen fick en bra start på sin helg och jag tror nig resterande kunder för den dagen möttes av ett leende ;)

Vi var på bröllop i helgen, dock var det min helg att jobba så därför blev det Hässleholm-Fjärås t.o.r i lördags. Kände mig sjukt snygg i min nya kropp och tack vare en kär vän slapp jag köpa något nytt att bära för jag kunde låna av henne. Miss i protokollet blev bara att jag inte tog någon bild utan får helt enkelt hoppas att någon annan lyckades fånga mig!


Fjärde månaden för 2015 drar vi igång med världens bästa pappas födelsedag, blir dock inget firande ikväll för min del då jag ska jobba utan vi tar igen allt i helgen istället ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar