fredag 17 april 2015

Saker blir inte alltid som tänkt.

Man kan ha planer och man kan ha drömmar. Just nu har dessvärre våra drömmar grusats lite men vi repar oss och håller näsan ovanför vattenytan. 

Drömmen om att sitta i soffan, mysa och kolla tv-serier grusades första gången i höstas, andra gången denna veckan. Så nu håller jag mig till soffan och tv-serier utan myset för tillfället. Drömmar får helt enkelt byggas om. 


Drömmen om hur sommaren/hösten skulle spenderas är oxå grusad så nu bygger vi om den drömmen oxå. 


Eftersom jag inte skriver ordagrant vad som hänt så får ni väl helt enkelt spekulera och hitta på egna slutsatser, precis som en del av er brukar. 


Mitt fokus nr1 ligger iaf just nu på att intervjun igår gick i rätt riktning och att jag kanske trots allt kan få jobba som guldsmed igen. 

Fokus nr2 ligger på Tjeckien och då i trippel bemärkelse. Semester, mail och förhoppningsvis hjälp. 

Så drömmar och planer byggs om men det som är den stora grunden i det hela är vi, jag och min fantastiska kärlek ❤️


1 kommentar: