tisdag 7 april 2015

Känner mig off och lite sliten

Känner mig off mest pga hojen, alla saker hade underlättat som bara den om den hade blivit såld. Även om det självklart gör ont i hela hjärtat så har jag fler argument för att sälja än behålla!

Sliten i kroppen men det beror mest på träningsvärk, därför hoppar jag över att träna idag och håller baren istället innan det är dax för föreläsning nr2 av 12 i vår WLC. Ska bli sjukt spännande att coacha mina 4 deltagare och hjälpa dom nå resultat!


Påsken innebar iaf lite ledigt även för mig, blev smårunder med hojarna fre och lör och jag fick även träffat storebröderna och fasters stora kille!
Nu är det vardag igen men jag håller lite ledigt även idag, jobbade trots allt igår :)

Nu blir det att sysselsätta både kropp och knopp, har bara inte kommit på med vad ännu!

Ha den fin tisdag! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar