söndag 10 oktober 2010

Förbannad!

"Du måste haft detta på känn"
Självklart hade ja på känn för 4månader sen att mitt förhållande skulle barka åt helvete, de va ju just därför ja sa upp min lägenhet!!!!!!!!!!!! För ja tycker om att plåga mig själv, ja tycker de är kul att må dåligt!!!


Detta helvete ska ta slut, hoppas de sker fort. Men vänta, hur va de nu??!! "Du behåller lägenheten ifall något händer för du ska inte stå utan bostad" Ja jo, de kändes som en liten trygghet å ja chansade. "Du ska härifrån, ja orkar inte mer. Hitta nånstans att magasinera dina möbler å flytta" Å va drar vi för slutsats???? CHANSA FÖR I HELVETE ALDRIG!

Tack för mig å nej, ja mår inte bra....

5 kommentarer:

  1. Jag gjorde ett liknande fel för sju år sedan då jag bad om ett samboavtal eftersom jag gick in med pengar och hon bara hade skulder. Detta pratade hon ur mig vilket jag ångrar idag. Pengarna finns inte kvar och hennes skulder är borta. Så, tro aldrig gott om andra och se alltid till att säkra upp din egen flyktväg är min slutsats.

    SvaraRadera
  2. SV; Tack så mkt. Men tyvärr fick jag skit så jag ska hålla käften

    SvaraRadera
  3. Anna, tycker inte du ska va tyst. De är din blogg. Precis som detta är min blogg å där skriver ja va ja vill...
    Stå på dig! Finns här om du behöver el vill prata!
    Pussåkram

    SvaraRadera
  4. Ingen fara ! När Lollo sa det trodde jag inte det va så illa! Men så ringde han från metall. Sen va min dag förstörd och jag grät en del! Inte kul att höra!! :/

    SvaraRadera
  5. Tråkigt att höra Amanda... :(

    SvaraRadera