tisdag 26 oktober 2010

Tisdag

Så då är de tisdag igen. Dagen som är mest meningslös på hela veckan.

Helgen va skoj, trevlig, mysig.
Fick en enorm känsla av övergivenhet i lördes å tyckte lite synd om mig själv men tack vare Jessica tog ja mig i kragen å gjorde kvällen bra.

Väntar bara på ett telefonsamtal nu å nycklar sen kan ja börja andas å lugna ner mig. Ska bli skönt för planen är att låsa in mig, stänga av telefonen å toktitta på massa O.C avsnitt.
Visst de kan ja göra där ja befinner mig nu oxå men på nåt sätt vill ja inte riktigt stänga av telefonen ifall något händer å ja befinner mig så långt från stan...


Snart dax att börja planera inför jul. När ja ska va ledig å när ja ska köra hem. Inte för att ja kommer få så många lediga dagar men ändå. Ska köra på samma koncept i år som förra, beställa alla julklappar! Kommer hitta hur många roliga som helst =)


Mamma nu kommer du skälla på mig :-P
Men i lördes när ja ändå gick runt å väntade på att Ur&Penn skulle byta batteri i min klocka så passade ja på att gå in på Carlings. Hade ju presentkort där så ja, nåt kanske man kunde hitta. Eftersom ja är så sjukt frusen av mig så kollade ja såklart efter hoodtröjor. Å där va en som ja bara inte kunde låta bli. Den fullkomligt skrek PATRICIA så ja, ja köpte den.... Men bara för att den såg så himla gosig ut å att de bara skriker storebror om hela den. De är Frankenstein på ryggen å de får mig att tänka på bror. Han har ju oxå Frankenstein på ryggen..... Så visst va de ett giltligt skäl till att shoppa en ny tröja: slipper frysa, påminner om bror å ja hade presentkort så ja slapp betala fullpris ;)


Å där försvann min kraft å ork, vill hem nu... Men idag ska här besökas arbetsterapeut...

1 kommentar: