tisdag 5 oktober 2010

Nu är de min tur!

NU är de min tur att slåss. Att slåss för att hitta mig själv!

Är lessen, arg, trött, förvirrad..... Vill att allt ska ta ett slut här å nu.

Måste kämpa för att orka, JA SKA ORKA!

Lägenhetssökandet är i full gång, tänker inte stanna här.

Ord från 2 håll ekar i huvet för fullt....
"Din jävla lögnare.... Du ger upp utan att försöka.... Vi har inte varit värt ett skit för dig..."
"Peddy, du är bra! Kämpa för din skull nu! Gör de du ska för att må bra! Du klarar detta"

Ja tänker inte låta skeppet sjunka, ja ska hålla mig flytande. Ja bryr mig inte om du läser detta, ja skriver precis exakt va ja vill!

Ja ska härifrån å ja ska hitta mig själv.
För övrigt mår ja bra...

2 kommentarer:

  1. Utan att kunna din historia så tror jag mig förstå vad du går igenom. Samma sak gick jag igenom i somras. En morgon satt jag och slötittade på Dr. Phil då han sa en mening som jag bär med mig i livet: Look how you fight for the people who left you instead of for the people who stayed. Det fick mig att fokusera rätt! Lycka till, allt går att komma igenom.

    SvaraRadera
  2. Har idag fått meningen "Välj dina strider" intryckt i huvet. Tror det är precis vad ja måste göra.
    Tack för lyckönskningen! Allt kommer lösa sig till det bästa för just mig.

    SvaraRadera