lördag 17 december 2011

Piratlapp önskas!!

Va å besökte kära ögondoktorn igår. Tyvärr blev de väl inte riktigt som tänkt men dom skar upp både utvändigt å invändigt vid ögonlocket för att se ifall dom kunde få bort något av de som irriterar mitt öga men nej, de fick dom inte!! Snyggast av alla kände ja mig efteråt å de bultade bara lite i heeeeela huvudet....


Frågade ifall dom hade nån snygg piratlapp till mig men de hade dom inte!! Kändes sådär spännande att åka å besiktiga pappas bil å sen kolla julklappar efter operationen... Folk tittade väldigt konstigt på både mig å laaav (ja han fick ju lixom va med å köra bilen för de går lixom inte så bra med ett öga igenmurat!!!)




Å bara för att vi kan å är världens elakaste människor å folk tittade så konstigt va vi bara tvinga att skämta om att Mac måste sluta slå mig så de syns!!! Fööjj oss, men de va rätt skoj å se folks miner :)


Sen spenderades kvällen i soffan med lite "familjespel" på ajjfåånen, IMDb Trivia. Frågespel om filmer å kändisar. Skitskoj även om de inte alltid gick så bra för oss :)

Nu är laaav iväg å arbetar med far min, själv ska ja stanna i sängen en stund till å sen ska ja inhandla julklapp till lilla kusin vitamin.

Över å ut!
Patsky on the ajfåån

1 kommentar:

  1. Men vafan....
    JAG har ju faktiskt både priatlapp, röd sjörövare scarfs, plast svärd och till och med en KROK i min leklåda!!!
    Vafför sa du inget! Kunde ju fått låna!!

    Klart ni ska jävlas med folk när ni kan! Why not liksom.. =)

    Ha en möjlis kväll o hälsa din laaav!

    Kramen till er från tant C

    SvaraRadera