måndag 16 juli 2012

Frossar!!!

Sitter å funderar å frossar i vackra bilder! Hade ju kommit fram till att ja absolut inte skulle tatuera mig på låret igen för de va fanimej inte skönt!!! Meeeeen man är väl inte sämre än att man kan ändra sig va?! :)

Tycker de är gröömt snyggt på sidan av låret/höften.... Å ja kan inte fortsätta upp på sidan eftersom ja redan har där så ja måste få en snygg avslutning just vid höften....

Ska definitivt inte ha nåt av dessa motiven men KOLLA SÅ SNYGGT!!!






Har iaf bestämt att ja ska ha näääästan samma bakgrund som på andra benet, så att ja kanske kan få nån likhet i nån av mina tatueringar... :)

Nu kommer bara nästa svårighet.... Försöka få tag i han denna där som ja vill ska tatuera mig.... Å han är inte den lättaste att få tag i när man råkar va hans lillasyster..... 

Funderar även på hur min vänsterarm kommer att se ut.... Har motiv planerat men nu ska de ner på papper å de ska bli snyggt.... Men en helarm it is å ja längtar faktiskt ihjäl mig lite.... Men bara liiiiiite... :)


För övrigt mår ja sjukt bra just nu! Semester å denna veckan verkar bestå av massa kramkalas med fina vänner!!! 1 besök är ja osäker på för så är de alltid men ja hoppas, hoppas, hoppas verkligen dom kommer!! 

2 kommentarer:

  1. Drömfångaren var förbannat snygg!! Men du ska nog ha nåt med mer färg i så du matchar andra skånken!

    Gött med semester... Tror du jag har jobbångesten från helvetet idag eller?

    Pössen!

    SvaraRadera
  2. ååååh, skönt att det är fler än jag som använder dagen till att hitta onsporation:) gillade också drömfångaren. tänk vad mycket fint det finns!!!

    SvaraRadera