tisdag 10 juli 2012

Tjuverier....

Efter att oavsiktligt stulit sambons Spotify för att lyssna på Shinedown igår så vågar ja inget annat än helt enkelt hålla mig till min egna spellista här på ajfånen! Så nu på morgonen fylls öronen med:


Tvättäkta kärlek, yes!!

Igår bokades en mindre resa in i nästa vecka! Ja ska ta mig upp i Småland en sväng! Så visst kan vi hoppas på lite mindre regn å blåst så de blir behagligt att köra hoj, visst?!?!?!

Fick pratat med finaste vännen äver å världens bästa 5åring oxå igår! <3 Besvikelsen över att ja inte kunde hälsa på idag, imorn el på lördag hördes lång väg men när ja lovade att hälsa på innan dagis börjar igen blev hon glad på nytt :) Sötaste ungen ever!!!!

Nu när ja tänker efter känns de som att ja hann med massor igår!! Hann ju springa inom tant oxå igår å en snabb kopp kaffe slank ner innan jobbet. Blev dock liiite sen till tant eftersom tåget fick köra långsamt efter att kossorna tydligen tyckt att de va ok att vandra över en tågräls! :)

Men bäst på hela dan va när ja äntligen fick krypa ner i sängen!! Blir så less att andra människor kan få mig så ur balans att ja vill inget hellre än försvinna.... Får se ifall detta kan lösas fortast möjligt!

1 kommentar:

  1. Kan man inte säga det man tycker till den det gäller, ska man enbart hålla flabben!!
    Detta löser sig och man kan välja sig bort från dom j-a energitjuvarna!
    Dom är inte värda att ens tänka på!

    Som jag glodde ette dig i morse... Va på väg att efterlysa dig, men jag fick ju ett smsm...

    Pössen!! <3
    Tant C

    SvaraRadera