tisdag 24 juli 2012

Tebax-check!

Har helt glömt att uppdatera här!!

Helgen har varit helt fantastiskt underbar!! Alfie tittade ner till oss i fredags å stannade ända till söndag!! Lyckan är enorm att fått träffa henne igen!!
Innan hon kom ner han ja å laaav ut med das hojs en liten sväng som visade sig bli ösregn på vägen hem!! Men lika glada va vi för de!







Kvällen med Alfie bestod av mat, öl, vin, lakritsmustascher, sjukt mycke skratt å massa prat!









Sen kom en lördag å en jättebakfull Alv å en mycket slö sambo! Själv va ja mest på topp hela tiden! :)
Skulle serverat på en fest hos lilla mormor men mamma hade bestämt utan min vetskap att ja skulle få hänga med Alfie heeeeela dan! :)
Vi åkte iaf ut till mormor, eftersom dom ska flytta från en bondgård till ett mindre hus finns där en hel del saker som ska gås igenom... Hittade massvis med sagor som ja skrivit i 2:a klass!!!



























Nästan ALLA sagor slutade med "sen gick flaggan i topp!"
Ja fick tööjp alla att skratta hysteriskt i lördags iaf!! :)

Sen blev de sova-över-party hos mor å far, lite grille å lite vin!

Söndagen blev seg å avslagen å Alfie fick återvända hem till övre Norrland......

Helgen har som sagt varit helt fantastiskt underbar!!!

2 kommentarer:

  1. Jisses va kul med sparade saker sen barndomen!
    Tyvärr äger jag inget sånt! =(
    Men gudarna ska veta vad jag velat ha det!
    Minns den rosa grisen jag gjorde på lekis av en ballong, tidningspapper, tapetklister och ägg kartongs botten till fötter, öron o tryne! DEN saknar jag mest!!
    Gött ni fick en go helg!
    kramen
    Tant C

    SvaraRadera