torsdag 13 juni 2013

Är det sant??

Livet blir aldrig som man tänkt sig, det är inte bara något man säger utan för mig är det verkligen så!

Jag slåss med tankar, funderingar, känslor och tårar. Mår allmänt skit. Kan inte direkt påstå att det finns så mycket som håller mig uppe nu heller...


Mitt i allt mitt kaos för ca 2,5h sedan ringde telefonen.... Ville inte svara men eftersom jag har lämnat ut mitt telefonnr iom företaget så kände jag ändå att jag var tvungen.
Så jag torkade tårarna, harklade mig och svarade. Förstod först inte vad allt gällde utan var helt inställd på ytterligare en försäljare...

Men det visade sig att jag vunnit en tävling! :) Aurum Forum är ett nätverk skapat för oss som tillverkar och gillar smycken. Var man bland dom första 100 att skapa sig ett konto så deltog man automatiskt i en tävling om en iPad mini. Jag, JAG!, har vunnit!!!!! :)

Har tjatat hål i huvudet på min sambo om att jag vill ha en iPad om plötsligt så har jag vunnit en??!! Helt galet! Ser framemot nästa vecka som bara den nu för det är då den är tänkt att hamna hos mig :)


Nästa steg efter allt detta är att reda upp allt kaos, börja få struktur på mitt liv igen och orka ta mig igenom detta. Hoppet är det sista som överger en och nu är det upp till bevis för mig.
I slutänden hoppas jag att allt blir bra.

1 kommentar: