tisdag 25 juni 2013

Ledig dag!

Äntligen har jag fått vara lite ledig, känns i kropp och knopp att jag jobbat ons-tors, fre-lör och sön-mån!

Började dagen med:


att gå över taket för att hämta hem lite korv som fått bo tillfälligt i en annan frys, nämligen:



Hemma hos min bitch, farbror Folke!




Sen tog farbrorn och jag en fika på stan, shoppade smink till mig och kollade på hysteriskt hemska kläder i en second hand affär!

Svängde även inom Blå och tog en kaffe och fick se en arger Mia då hennes kund inte dök upp el svarade i fån!



Nu är jag äntligen på plats i sängen med hjärtat för att sova lite innan det är dax för jobb imorn igen!

Dagens egobild blev himskanes bra :)



1 kommentar:

  1. Skönt du fick en ledig dag! Ibland känns det mer än annars att jobba de där passen!
    Hmm... Inte alla som tar takvägen till grannarna! =)
    Och har eget namn i frysen!!
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera