torsdag 26 juni 2014

Är inne i leta-bil-träsket....

Efter att behövt bråka med mitt gamla jobb för att få rätt till min semesterersättning nu (enl lag men det hade dom såklart ingen koll på...) så dök den plötsligt upp på kontot! Så nu sitter jag och letar bil då det inte håller att låna alltid av mamma el sväron och då det kommer en höst och vinter som gör att det inte går att köra hoj till jobbet. Att åka buss och tåg är ett alternativ men inte ett ultimat sådant då det tar minst 1,5h enkel väg samt att om helger stämmer det inte alls med tiderna. Och händer det något som gör att man måste stanna, ja då vill man inte behöva stressa iväg till en buss utan känna att man kan ställa upp utan problem. 

Mitt enda bekymmer nu är att bilarna jag hittar och vill ha säljs i samma stund som jag ser annonsen!!!

Sen är det väl tur att jag inte hunnit slösa upp pengarna så jag kan stötta när min kära kollega hittar en bil och bankomaten stjäl hennes kort när frun försöker ta ur pengar?! 😃

Slutet gott iaf och fruarna fick köpt en bil och jag insåg att swish är en förbannat bra app!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha ja så går det när man inte har så mkt koll, hmmm pinsamt. Tack snälla fina du för att du litar på oss å att du va med <3

    SvaraRadera
  2. Hysteriskt kul tyckte jag!! :D

    Det var ett nöje att kunna ställa upp och hjälpa till! ❤️

    SvaraRadera