tisdag 10 juni 2014

Nu är jag tillbaka!

Hej igen!
Av någon anledning så försvann bloggandet helt ur min hjärna under och efter Tjeckien. Men nu kan jag minsann passa på att skriva lite :)

Tjeckien var underbart precis som vanligt! Ingen översvämning i år och betydligt bättre väder än förra året. Lille Anton som låg i Kikis mage i fjol har ju nu tittat ut och hunnit bli 5 månader, han charmade byxorna av varenda en! 
Sol, öl, mat och goda vännen; Tjeckien i sin bästa kostym!

Nu efter semestern har det börjat ordentligt på nya jobbet, hjärnan går på högvarv och jag kämpar fortfarande lite för att komma in i nya rutiner. 

Denna dagen var ledig, började med fika på balkongen med fröken M, sol och bad för andra i Lursjön, grillning på balkongen, mensvärk och fosterställning på köksgolvet sen avslutade med en kopp kaffe och ett samtal med hjärtat. 
Imorgon tänkte jag försöka göra om allt och förhoppningsvis slippa mensvärken!

❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar