torsdag 22 maj 2014

Semester och äntligen ska jag få kramas med min man igen!

Nu är det nära! Så nära att ikväll åker vi!

Packningen ska strax gås över, allt till promilleracet blev klart vid 23 igårkväll och jag har som uppdrag att införskaffa en reflexväst idag. 
Men innan allt detta sker så bör jag försöka sova lite. 

Hjärnan gick på högvarv igår, "mitt" schema blev godkänt så nu ska det pusslas runt för alla redan beställda resor och dylikt! Men vi har plötsligt en grund att stå på! Så förbannat skönt så ni anar inte!!!!

Och ännu mer plus är när mina nya fina kollegor ringer och frågar om jag ska med på personalfesten ❤️ Jag gillar dom skarpt!


Sen är jag överlycklig för äntligen ska jag få pussa och krama på min man och vi ska få sova ihop hela 11 nätter i rad!

Jag gillar mitt liv just nu!! ❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar