söndag 11 maj 2014

Med en värkande hals och en himla massa arbetstimmar framför mig:

Har räknat ut att i snitt ska jag nu avverka 12h/dag fredag till fredag. Det låter verkligen inte mycket när man tänker så och redan är ju 26h gjorda. Men med en värkande hals och panikkänsla att jag inte får bli mer sjuk och att jag fortfarande inte bytt bakdäck och vi kör till Tjeckien om 11 dagar så blir allt lite värre...

Febern gick över på 1,5 dag vilket är väldigt skönt. Nu har allt övergått i halsont/hosta och te sent på kvällen tillsammans med regn som smattrar på fönstret gör att jag inte får en hel natts sömn pga kissnödighet och en hosta som river...


Lite gnäll måste jag ha över att jag inte är van vid att hjärtat jobbar iväg och nu har vi sagt hejdå för denna veckan och ses igen någon gång sent på torsdag. Buhu!

Annars så är känslan över nya jobbet positiv, mycket annorlunda mot allt jag jobbet med innan men jag är väldigt flexibel och anpassningsbar. Och tack vare detta blir det att köpa bil så pappa och svärfar slipper gnälla lite över att vi alltid lånar av dom :) Men ni får vänta liiiite med att sluta gnälla ;)

Önskar er en trevlig söndag, nu är det dax för jobb igen!


Å bajby, jag älskar dig! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar