onsdag 14 maj 2014

Längtar efter att sluta hosta

Hostar så mycket att det ömmar i lungor och hals. Dock har det gett sig så pass mycket att jag för tillfället iaf får sova utan avbrott. Men jag är storkonsument av Vicks och är innerligt glad för te och honung. 

Har en panik i hela kroppen, hinner knappt med mitt hem och åker nästa vecka. NÄSTA VECKA!!! Fattar ni? För det gör inte jag!!!

Det är redan dax för Tjeckien, det Tjeckien jag längtar till och nu är det dax igen! Maaaj gaaad vad sista tiden sprungit iväg!!

Och tack gode för att jag har världens bästa man. Medans jag är iväg och jobbar röven av mig lägger han sin lilla ledighet innan han ska iväg och jobba röven av sig, på att fixa min hoj. Att få mms som ser ut såhär: 
Det är guld värt! Nu får han dessvärre fixa även det sista för just ja, jag måste bli färdig med intro och rutiner på nya jobbet innan jag åker på semester!

Håller mina tummar att jag snart är hostfri och kan landa i allt mitt kaos! Och förhoppningsvis få njuta massor av att vara iväg. ❤️

1 kommentar: