måndag 19 maj 2014

Trampar på nya tår?

Alla är i princip nya på jobbet vilket är fantastiskt för då slipper man höra "så har vi alltid gjort innan" och man slipper folk som är rädda för förändringar. Alla känns helt underbara och det där med att pendla skitlångt och behöva köpa bil känns inte betungande alls faktiskt!

Jag är den som vill ha struktur och alla papper ska det vara ordning och reda på. Nytt schema var tvunget att läggas och jag vill gärna veta hur jag ska planera mitt liv så jag frågade ifall jag kunde få göra ett förslag. "Mer än gärna" blev svaret och helgen har gått åt att försöka få allas behov och önskemål beviljade 

Jag har stirrat mig blind men igår så plötsligt föll allt på plats! Nu hoppas jag bara att det blir godkänt för tjejerna verkade tycka det såg bra ut. Undra ifall jag trampade på nya tår genom att vilja hjälpa till med att få ordning och reda el här kanske tjejerna kan se när hjälpen är välmenad?!


Idag ska här packas, städas och spargrisen ska tömmas och växlas in. För nu, nu är det nära!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar