måndag 23 juni 2014

Detta är dagens!

Såg precis att föregående inlägg inte blivit publicerat som det skulle den 16/6!!! Så ursäkta men det är inte purfärskt!

Men detta är iaf! :)

Här händer massor, mest i mitt huvud. Känslorna är höga och låga och visst känner jag vissa dagar för att sätta mig ner och gråta. Men samtidigt inser jag att det tjänar ingenting till. 

Jobbar hjärnan till mos, där finns en del moment som måste bli bättre för allas trevnad. Hoppas bara att "det-är-synd-om-folk-som-jobbar-fast-inte-sköter-det"-syndromet kan försvinna ur folks hjärnor för att istället se det som måste och verkligen kan bli bra! Annars börjar jag nog fan snart undra om detta var för bra för att vara sant!

Midsommar flöt på precis så som tänkt med extra plus att vi hade fint väder!
Mellbystrand på en camping, har nog inte firat midsommar på en camping på....25år!!!! Det var galet trevligt med sväronen, mat och hemmagjord saft. Lite efter 21 körde vi hemåt igen för att denna damen skulle få lite sömn innan det var dax att arbeta. 

Idag är jag ledig och tänker spendera dagen med att FIKA!!!!!! Först hos Sonja sen hos mormor och imorgon ska jag krypa in i verkstan är det tänkt! Så det är helt ok att det regnar både idag och imorgon :)

Trevlig måndag på er och ta vara på dom små guldkornen i vardagen ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar