fredag 19 juni 2009

Midsommarafton

Har haft fullt upp å varkens lust el ork har infunnit sig till att skriva. Men nu börjar ja kankse få ordning på allt jobb men troligtvis blir de lite övertid till mån å tis.

Idag är de midsommarafton. De vankas öl, sprit å även lite vinfotboll.... Har lite koll på va fotbollen går ut på, en gammal tradition i Veddige, å Olise har fått mig till att va med. Vi får väl se om ja klarar av de el om ja blir förtjänt av de fina vandringspriset på jobbet som har stannat hos mig pga den snygga bilden =)

Är lite halvdålig på att fira svensk midsommar då ja för de mesta är på väg till Holland el redan där. Mor å far har begett sig idag, hoppas allt håller denna gången! Men ja ska väl kunna lyckas fira ordentligt nån gång =) Ska strax kasta mig i bilen å köra hem till Olisen. Vi ska fixa varsen krans till i afton tänkte vi =)

Vi får väl se va ja kan rapportera imorn om dagen.

Nedan en jättefin bild på mig när ja pumpar däcken på min alldeles nya cylle =)

1 kommentar: