torsdag 11 juni 2009

Rotlös

Idag blev allt för mycke. De rann över totalt.

Känner mig helt tom. Rotlös. Om max 9 månader är ja förhoppningsvis klar. Va händer då? Då kan ja lämna allt om ja vill. Men för el till vad? Socker vill ha kvar mig här de vet ja. Å självklart vill ja ha henne kvar i mitt liv. Men vill ja stanna här? Kan ja våga chansa å flytta utomlands? Vill ja de?
En sak vet ja iaf. Rätt ord från dig å ja är villig att ge upp allt. Jobb å hem. Ja packar. Direkt. Önsketänkande....


Varför blir man så jobbigt tjejig ibland? Ensamrätt? Nej men de kan ja ju inte ha ju. Men ja vill. Men ja kan inte ge de tillbaka.

Samvetslös å känslokall är just va ja vill va nu. För att orka dra runt detta.
Kl ringer 04:45 imorn. Samvetet säger måste bli klar....

3 kommentarer:

  1. Jag säger bara: GENER!

    Papps

    SvaraRadera
  2. Det löser sig nog! Endast u vet vad som är rätt! Jag håller tummen för att det blir som du vill!

    Farbrr Mange

    SvaraRadera
  3. Papps, va menar du? Är för trög för att fatta.....


    Tack farbror =)

    SvaraRadera