torsdag 25 mars 2010

INGEN ANLEDNING ATT TA ÅT SIG!!!!!

Ja känner mig trött, lessen, glad, lycklig, glömsk, förvirrad, tråkig, ful, smutsig, kreativ, duktig, dålig, arg, besviken, förbannad, äcklad, kramig, älskvärd.....

Vill hem å krypa ner i badet å skrubba bort allt de dåliga. Sjukskriva mig å bara åka runt till alla ja missat el glömt bort en runda. Lämna iväg alla tanka å slippa bestämma. Kasta allt åt sidan å slänga mig utför stupet. Vinna miljoner å bara njuta av allt ja kan köpa å allt ja kan göra. Fortsätta kämpa lite till för att de ska va värt mödan när belöningen kommer.

De är dax för den känslosamma tiden på månaden igen då ja bara behöver få krypa upp i din famn, känna mig hemsk men ändå älskad å bara få höra hur fin ja är fast ja kanske inte är de.

Ja vill va vacker som du. Kunna känna mig så där snygg som man bara kan om man verkligen är de. Varför måste du va så fin å inte ja? Ja vill inte känna mig hemsk å se ut som en jävla Willy Wonka! Ja älskar min nya hårfärg så de är inte de. Men ja vill bara kunna va sådär fin....

Ja måste bara få koppla av. Allt har gått i 900km sen ja kom hem. Vill bara låta allt stanna upp, andas å få njuta lite. Njuta av att skolan är klar, att ja nu är guldsmed. Njuta av att de är mig ja vill va å ingen annan. Andas å bara va.......


Å sist men inte minst måste ja gnälla lite =) Låt alla människor få upptäcka sina egna misstag å sluta luska i allt!!!!!!!!!!!!! Alla vuxna har ett eget val, låt dom oxå få lov att göra de valet själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar